Sorry för försening!

Tjao tjao allihopa !
Sorry för att det blev en försening med allt men jag har haft fullt upp kan man säga .  

Ärendet angående stölderna har tagits upp på stormötet , men reaktionerna blev inte direkt som vi hade tänkt oss och de flesta var inte sammarbetsvilliga så vi fick helt enkelt ta och ringa till polisen som har hand om vårt "område". 
Vi förklarade så utförligt vi kunde om hur det hela låg till och att vi ville ha någon som kom till våran skola och tog tag i det hela. De sa att dom inte prioriterade saken först av allt men att de skulle åter komma när dom kännde att det var dags att ta tag i det . 

Efter våran kraft ansträngning att gå till polis stationen så har det inte uppkommit några fler stölder. Så jag tror att det var det som krävdes helt enkelt att någon reagerade och tog tag i det . Så man kankse kan säga att "uppdraget" är slutfört . Men jag ska ända höra med de andra vad dom tycker om vi ska fortsätta eller om vi ska vara nöjda så här . För vi har ju ändå uppnått ett ganska bra resultat hit tills , då inga fler stölder upptäckts. Men man vet ju aldrig snart kanske "dom" slår till igen, men då är vi på hugget och beredda att anfalla ska ni veta !

Ja än så länge så ser det ju bra ut eller vad tycker ni . Ja hoppas ni har det bra och ge aldrig upp !

UPPGIFTER TILL NÄSTA GÅNG!
1. Prata med de andra och höra vad de tycker om vi ska gå vidare .
2. Gå till polis stationen / eller stå upp med gott samvete till ett lyckat försök att minska stölderna.

P.S
Kom ihåg är det något problem ni tycker man ta tag i lägg gärna en kommentar . Kom ihåg inget är omöjligt bara man aldrig slutar kämpa!
D.S

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill gärna vara med och ta ställning. Och jag har en idé om vad för problem man skulle kunna "ta hand om". Mobbning, som jag har hört så de tjejer/killarna som har gått i låg/mellan/hög stadiet, de har blivit mobbade men sen är de kommer upp till gymnasiet så har de fått kompisar och allt har blivit så bra. Men mobbning över huvud taget. För jag vet att det kan vara riktigt jobbigt. Jag har dock inte varit med om det själv, men jag vet folk som har varit med om det! Jag tycker att man borde ta tag i det!

// Sanna

2009-05-04 @ 15:45:22
URL: http://coldshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0